HORA DEL CONTE-BIBLIOTECA TIRANT LO BLANC
- https://www.belianes.cat/actualitat/agenda/hora-del-conte-biblioteca-tirant-lo-blanc
- HORA DEL CONTE-BIBLIOTECA TIRANT LO BLANC
- 2023-11-24T18:30:00+01:00
- 2023-11-24T20:00:00+01:00
Avui a les 18.30 la biblioteca inicia el cicle d'activitats en el marc de #Bibliofamília, amb una hora del conte. L'últim divendres de mes a la biblioteca trobareu la vostra activitats per gaudir en família.
Per aquesta ocasió ens acompanyaran l'Associació Sàhara Ponent, per presentar-nos un conte molt especial: Agua y Arena o Arena y Agua, un llibre que en són dos, en dues llengües i un mateix somni. Dues històries, una escrita pels infants sahrauís de l'equip de futbol de Wab Salam (Ríos de Paz) a la biblioteca de Smara i l'altre pels infants que en aquell moment cursaven sisè de primària al col·legi Nostra. Sra. de la Palma de Madrid.
Agua y Arena és un llibre col·laboratiu que s'emmarca dins del projecte Bubisher, els beneficis de la venda van destinats íntegrament a crear biblioteques als campaments de refugiats de Tinduf (Algèria), qui vulgui en podrà adquirir, hi haurà un petit punt de venda.
Mónica Rodríguez n'és la coordinadora Ester García encarregada de les il·lustracions.
Més informació: http://monicarodriguez.es/libros/arena-y-agua/#prettyPhoto
- Quan 24/11/2023 de 18:30 a 20:00
- On Biblioteca Tirant Lo Blanc
- Nom de contacte Marta Capdevila
- Telèfon de contacte 973 330 139
-
Afegeix un esdeveniment al calendari
iCal