al contingut a la navegació Informació de contacte

SERVEI DE VÍDEO ATENCIÓ TRIBUTS LLEIDA (OAGRTL)

Us volem informar que, des de Tributs Lleida (OAGRTL), han posat en marxa un nou canal de comunicació amb la ciutadania per a fer gestions i consultes. Es tracta d’un Servei de Vídeo atenció on la ciutadania pot fer tràmits per internet assistit pel personal de Tributs Lleida, tal i com si ho estigués fent de forma presencial en una oficina.

El servei està disponible a través de la pàgina principal de Tributs Lleida.

En cas que un ciutadà vulgui sol·licitar el servei i tingui dubtes, podeu enviar un correu electrònic a tributslleida@diputaciolleida.cat, indicant-nos el seu nom i telèfon i nosaltres contactarem amb ell.

PRIMERA COBRANÇA DE L'ANY 2025

La primera cobrança de l'any 2025 ha començat el 20 de febrer i finalitzarà el 30 d'abril.
Durant aquest període es posen al cobrament els rebuts de l'Impost sobre Vehicles de Tracció Mecànica, taxes municipals i quotes de comunitats de regants.
La data de càrrec al banc dels rebuts domiciliats és el 28 de març.

Us adjuntem la carat explicativa.

Fitxers adjunts